Tuesday, May 11, 2010

Chocolate/raspberries mini-cheesecakes..ciocolata/zmeura in miniatura



Oh, they're absolutely delicious! One-bite of heaven!
Aceste cheesecake-uri in miniatura sunt foarte usor de facut si usor de mancat: o "imbucatura" per cheesecake!


 



Tomorrow (it's almost midnight) I have to go to work so I cannot stay up to post the recipe ..but I promiss I will!Most likely I will post the recipe on Thursday, and I promis it will be a short recipe, not a "detailed" one!

Maine (e apropape miezul noptii acum) ma duc la serviciu asa ca nu pot sa postez reteta acum, dar o sa o postez joi cel mai probabil. Pana atunci delectativa cu pozele care,zic eu, au iesit destul de bine!
Si promit ca o sa fie o reteta "scurta", nu din-aia detaliata, care sa va ia 2 zile sa o cititi :)

5 comments:

Nely said...

woow, wooww!!! ma bucur ca te-am descoperit....numai retete apetisante!!!!
FELICITARI!

Angie said...

Nely, multumesc! O sa incerc sa postez cu regularitate :)
Ma bucur ca m-ai descoperit pentru ca...astfel te-am descoperit si eu. Blogul tau arata minunat
Te mai astept pe la mine.Pup!

Momo said...

buna,angie,superbe minicheesecake-urile!

Angie said...

alison, multumesc! :) azi ti-am descoperit blog-ul si sunt fascinata!:)

Nadji said...

Tu as raison, ils sont très réussis.
Je note ta recette.
A très bientôt.