Friday, May 14, 2010

Volcano Cupcakes/Cupcakes Vulcan

 

It just crossed my mind to name these cupcakes "Volcano Cupcakes' a few minutes ago when I was looking through the pictures, hours after I baked them and the"cupcake photo shooting" was over. Some of them, with a little imagination, do look like volcanoes! The magma chamber is filled with whipped cream, the lava is the red raspberry sauce...oh, and the cupcakes that don't have raspberry sauce drizzled down their sides...umm, those volcanoes haven't erupted yet :D

Mi-a trecut prin minte sa denumesc aceste cupcakes-uri "Cupcakes Vulcan" acum cateva minute cand m-am uitat prin poze, ore dupa ce le-am copt si am terminat "sedinta foto". Cu putina imaginatie, unele dintre ele seamana cu un vulcan...camera magmatica si craterul umplut cu frisca, lava este sosul de zmeura....cupcakes-urile care nu au sos de zmeura pe margni sunt vulcani care nu au erupt inca :D 

 

11 comments:

Momo said...

ei,dar ce forma frumoasa ai,e de minibundtcake,nu-i asa?cupcakes sunt delicioase ,mai ales capsunoase putin!

Momo said...
This comment has been removed by the author.
Angie said...

da, de minibundt cake...am cumparat-o cu mai bine de 2 ani in urma si ieri a fost prima oara cand am folosit-o. Cred ca mi-a fost teama ca scumpele mele cupcake-uri o sa mi se lipeasca de forma (mai ales de tubul ala din mijloc) si nu o sa post sa le scot intregi pe platou...dar am sprayat forma foarte bine cu spray de copt...si mi-au iesit!!!!!!!!!

Sabrine d'Aubergine said...

I like your Romanian approach to Us cooking: nice cupcakes!
Ciao!

Sabrine

Angie said...

Thank you sabrine. Cupcakes ad cheesecakes are relatively a new thing for me...never had them or made them until 5 years ago.
By the way, I love your blog!! Very professional!

Anca said...

hi Angie :) ma BUCUR SA TE CUNOSC
aRAta bine vulcanele tale ;0)

numa ce am fost in chicago de 3 zile :) te pup

Angie said...

Buna Anca...ma bucur sa te cunosc si eu:)Ma bucur ca ti-au placut vulcanele mele:)
Ohh...imi place sa merg la Chicago..cel mai mult imi place in centru cu toti zgarie-norii aia...ohh,I love it!

Unknown said...

Arata apetisant! Foarte "curatele" vulcanasele tale!

Liana10 said...

Foarte inspirata ai fost cand ti-ai denumit astfel prajiturelele! Eu m-am gandit la savarine cand le-am vazut asa pufoase cu frisca si cu sirop...

Angie said...

kadiavsdutzu, vulcanasele mele sint cam curatele pentru ca nu imi trecuse prin minte sa le numesc vulcanase cand le-am decorat.Data viitoare o sa fiu mai creatica;)

Angie said...

Liana, ai dreptate..cam arata a savarine..poate ar trebui sa le denumesc "savarine vulcanice" hehe :)